V petek, 7. marca 2025, je v Kulturni dvorani Sevnica in prostorih gasilskega doma Sevnica potekal slavnostni občni zbor Kinološkega društva Posavje, ki je obeležil pomemben mejnik – deseto obletnico ustanovitve društva. Dogodek je bil poln čustev, ponosa in hvaležnosti, saj smo člani društva obujali spomine na vse, kar smo dosegli v zadnjem desetletju, ter gledali naprej, v prihodnost, polno novih izzivov.
Intenzivne priprave in organizacija
Vse, kar se je zgodilo tega dne, pa ni bil zgolj rezultat trenutnega navdiha, temveč dolgih tednov priprav, usklajevanj in natančnega načrtovanja. Dogodek ni nastal kar čez noč, temveč je bil izdelek številnih sestankov, iskanja rešitev, usklajevanj in pravočasne skrbi za vsak najmanjši detajl.
Za organizacijo smo bili zadolženi člani upravnega odbora, ki smo svoje naloge opravil z veliko predanostjo. Sestanki so se vrstili, ideje in načrti pa smo postopoma spreminjali v konkretne korake. Oblikovali smo jasna vizijo dogodka, ki je obljubljal več kot le slavnostno srečanje. Načrtovali smo bogat program, ki bo odražal pomen društva v lokalni skupnosti, hkrati pa bo obiskovalce popeljal skozi zgodovino, dosežke in prihodnost našega društva.
Povabila in sodelovanje s partnerji
Ena ključnih nalog so bila seveda povabila – tako za sodelujoče, kot za donatorje, partnerje in vse tiste, ki so na tak ali drugačen način podpirali društvo skozi vsa leta. Sestavljanje seznama gostov je bil pravi izziv, saj smo želeli vključiti vse tiste, ki so pomembno pripomogli k razvoju društva. Vse povabljene smo osebno kontaktirali, jim poslati uradna povabila ter se prepričali, da so tudi pravočasno odzvali.
Rezervacije in iskanje ustreznih prostorov
Dvorana, v kateri smo želeli izpeljati slavnostni občni zbor, ni bila zgolj prostor, temveč kraj, kjer so se morali uresničiti naši načrti. Po tehtnem razmisleku smo se odločili za Kulturno dvorano Sevnica v gasilskem domu, ki je bila idealna za naš namen – prostorna in opremljena s potrebno tehnično opremo, ki smo jo lahko uporabili. Kljub temu smo morali uskladiti vse podrobnosti – od opreme, razsvetljave, ozvočenja in drugih potrebščin, ki so zagotavljale, da bo dogodek potekal brez težav.
Bogat kulturni program
Seveda pa dogodek ni bil zgolj formalna podelitev priznanj, temveč tudi kulturni dogodek, ki je obiskovalce popeljal v svet umetnosti in glasbe. Pomoč pri organizaciji nastopov je bila prav tako ključnega pomena. S kitaro je nastopila Anja Novak, članica društva, ki je poskrbela za glasbeno popestritev, obenem pa smo želeli vključiti še širšo kulturno sestavo. Povezali smo se z Godbo Sevnica, ki je pod vodstvom dirigenta Matica Nejca Kreče s svojim nastopom še dodatno obogatila celoten program in dala slovesnosti poseben pečat s prazničnimi in mogočnimi toni.
Dekoracija, pogostitev in detajli
Ko so bili nastopi dogovorjeni, smo se lotili še dekoracije dvorane. Dvorana je morala biti lepa, vendar ne preveč preobremenjena, saj smo želeli, da ostane prostor za vse, kar se bo dogajalo. Za to je poskrbela Nena Bedek, ki je skupaj s Cvetličarno Viktorija pripravila čudovite cvetlične aranžmaje, ki so prostoru dali eleganten in prazničen pridih. Vse to smo usklajevali z drugimi podrobnostmi – od miz, stolov, sedežnih redov in drugih elementov, ki so pomagali ustvariti prijetno vzdušje.
Za kulinarične užitke ob koncu prireditve so poskrbele Okusne dobrote Kruhek in Gostilna Strnad brez katerih prireditev nebi bila popolna.
Fotografiranje in ohranjanje spominov
Ko smo vse imeli že pripravljeno, sem jaz, vaša reporterka, prevzela nalogo fotografiranja pred začetkom dogodka. S svojo kamero sem poskrbela za prve spomine na dogodek, ko so še gostje prihajali, nastajale prve priprave in začeli prihajati prvi nasmehi. Ko je bil dogodek že v polnem teku, je svoje delo prevzela Regina Jakšič, ki je poskrbela za ovekovečenje vseh ključnih trenutkov.
Zaključek in hvaležnost
Vse to, kar smo postorili v mesecih pred dogodkom, je pripeljalo do nepozabnega dne. Vsi smo ponosni na to, kar smo dosegli – od povabil, rezervacij, nastopajočih, dekoracije, pogostitve, fotografiranja in vseh malenkosti, ki so pripomogle k uspehu. Tisti dan ni bil le slavnostni dogodek, temveč rezultat številnih ur dela, usklajevanj in predanosti vseh, ki smo se trudili, da je vse potekalo brez napak. Zato se zahvaljujemo vsakemu posamezniku, organizaciji, sponzorju in partnerju, ki je prispeval k temu nepozabnemu dogodku. Zahvaljujemo se vsem članom, ki so se dogodka udeležili in močno upamo, da se nam bodo v prihodnje pridružili še tisti, ki so tega zamudili.
Kinološko društvo Posavje bo svojo zgodbo nadaljevalo, saj je vsak tak dogodek le še en korak naprej na poti, ki je polna novih priložnosti, izzivov in strasti do dela z ljubljenimi štirinožnimi prijatelji.
Piše: Meta Kuhar